reede, 12. september 2008

tegemised

Mõtlesin, et panen siia veel mõned meie tegemised kirjad, millega oleme hakkama saanud. Vahetasime juba natuke daalasid kaasa, kuna kurss igapäev muudkui tõuseb ja bukkisime ka Balil ära oma ööbimise 20. detsember 2008 kuni 05. jaanuar 2009 http://www.hostelbookers.com/hostels/indonesia/bali---kuta/24307/ ja ööbimise hind ühele 6USD, uskumatu, sellise hinnaga ei ela ma isegi oma korteris ära ööpäev :) Oleneb muidugi, mis meid sellise hinnaga seal ees ootab, aga sellest juba siis kohapeal;) Ka bussipileti Tallinnast Riia lennujaama ostsime ära ja lahkume siis Tallinnast 03.novembri varahommikul kell 0030. Nüüd vaja veel oktoobris vaktsiinid ära teha ja Austraalia viisa, aga see lihtne (e-viisa, 3. kuuks tasuta). Uurisin veel kontakte, et kellel võiks olla tuttavaid Austraalias ja nimekiri täieneb, tänud ka Ardole:)
Reena teeb veel vahepeal ühe reisi, tema 18.-27.september meil Kanadas. Küll ta ikka jõuab:)

Mina leidsin oma korterile üürniku, kohe usaldamise teineteist ja Nele on väga armas inimene, kes hoiab kindlasti minu kodul silma peal, kui ma "mingi" aja Eestist ära olen. Teen ta tuttavaks ka oma naabrinaise Reedaga, kes siis omakorda silma peal hoiab:) Arvan, et kõik läheb nii nagu minema peab. Samas Reena korterile veel üürnik leidmata, aga kui kedagi kuulutuse kaudu ei saa, siis kasutame vana tuttava ära:) Varsti jälle!

Kommentaare ei ole: