kolmapäev, 29. aprill 2009

BLOGI SAI LABI

Nii siis...alates 16.aprillist on Reena tagasi Eestis, mina jain siia, st Austraaliasse veel mingiks ajaks...:) sain veel 3 kuuks omale voimaluse viibida Austraalias...

12.aprillil pidasime siis Reenaga oma viimase ohtu koos, mis sai alguse ohtusoogiga Fresca restoranis Byroni lahedal asuvas vaikelinnas, kus Bradi ema pidas oma synnipaeva ja kutsus ka meid seltsi...tegime Reenaga kaks valget veini ja peale toredat ohtusooki jatkasime oma ohtut Byronis olledega...oi kuidas oli jargmine paev raske olla:)

Mina siis soitsin 13.aprillil Byronist Brisbane, et Uus-Meremaa linnakeses Christcurchis oma viisapikendus ara teha ja tagasi tulla, Reenal laks 14.aprilli varahommikul buss Byronist Gold Coasti lennujaama, et sealt alustada oma pikka teekonda labi mitme riigi tagasi Eestisse, kuhu ta siis 16.aprilli hilistundidel siis joudis. Eestis teadis tema tagasi tulekust vaid 2 inimest, loodan et ta suutis paljusid teid yllatada...

aga mina igatsen su jarele Reena..

Et see reis ette votta oli mu elu parim otsus ja tanan sind Reena, tanu kellele otsus tehtud sai ja sinuga votaksin igal ajal uuesti mingi poneva reisi ette...


Minu aadress: 29 Browning St, Byron Bay, NSW 2481, Australia
Minu telefon: +(61) 42 100 75 73

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga miks sa, Mann, kullake, ei jätka blogi kirjutamist??? Bipu

Maris ütles ...

mul tekkis sama küsimus! :-|
Mann - nüüd ju just algavadki tõelised avastamised ;) ja sa oled ju endiselt 'kusagileemal'.