teisipäev, 7. aprill 2009

07.aprill- tagasi Byron Bays

Siin vahepeal siis täitus meie 5 kuud äraolekut Eestimaalt.
Nüüd siis veidi sellest kuidas läks meie wicked camperiga reis..kui alustasime sõitu laupäeval, 28.märtsil Cairnsist oli meie mustal Slayer bussil (Mercedes, diisel, konditsioneer, manuaal) läbisõitu juba 355080km, lloeti veel sõnad peale, et pimedas pole hea sõita, et kängurud teel jne, aga kuna suht varakult läheb ju pimedaks, siis meie reisist ikka enamuse ajast olime teel ka pimedas, aga ei ühtegi känguru õnneks alla ei ajanud.
Õhtuks jõudsime Cape Tribulationi (Cairnsist põhjapoole), ning esimene öö meie bussis möödus ilma vahejuhtumiteta. Ööbisime yhe kauni ranna autoparklas, kahjuks autoga randa sõita ei saanud. Ja see oli ka viimane koht kuhu saime ligi oma neljajalgse sõbraga, edasi viis kruusatee vaid 4x4 vedu autodele.
Järgmisel päeval hakkasime siis põhjapoolt lõunapoole sõitma, külastasime väikest linna Daintree, sõitsime taas läbi Mareebast, kus kohtusime viimast korda meie taksojuhist tuttava Maxiga ja õhtuks jõudsime Paronella Parki, mis oli hingematvalt kaunis, meile tehti Reenaga ka pimedas väike külastus selles aias, ööbida saime caravan pargis ja järgmisel hommikul siis nägime seda aeda ka päevavalguses.
Esmaspäeval, 30.märtsil käisime Murray Fallsi vaatamas, sealt sõitsime edasi Townsville, kust siis viis meid praam Magnetic Islandile. Kuna hetkel vist pole eriti hooaeg kui austraallased väga ringi reisiksid, siis saareke oli suht vaikne. Tegime õhtusöögi tex-mex kohas, kus tundus mulle suht imelik, et inimesed tulevad oma külmakastidega ja juuakse enda toodud jooki. Kui olime toidu ära tellinud tuligi välja, kui olime küsinud veinilisti, et meil tuleb minna üle tee alkoholipoodi ja sealt endale sobiv jooks valida, sellega siis tagasi tulla, ja meile antakse 2 klaasi ja selle eest et oma joogiga olime võeti kummalgilt 3.50audi. Tundus suht naljakas teenindus, aga samas miks ka mitte:) Äkki teeks midagi sellist Eestis, aga kes neid joodikuid jaksab siis koju saata ja see kes maha istub ei kavatsegi äkki enne hommikut ära minna:))
Järgmisel hommikul tegime Magnetic Islandile tiiru peale ja kuna iga rand oli suht ühesugune, siis otsustasime õhtuks saarelt lahkuda ja bussinina sättisime Airlie Beachile, kuhu jõudsime taas pimedas. Kui olime endale parkimiskoha leidnud, siis hommikuks oli meie camperi esiklaasil paber, et siin ei tohi campida, võis küll parkida aga mitte pargitud autos magada:) Hommikul võtsime päikest ja lõunatasime mereanni restoranis ning seadsime end taas teele, seekord siis Rockhamptoni poole. Ning taas jõudsime linna pimedas ja seekord parkisime oma wicketi kellegi aia taha, õnneks hommikul ühtegi paberit klaasivahelt ei leidnud:) Plaan oli siis õhtuks jõuda Hervey Beachile, taas pimedas sõites oli ka vastikuks teguriks, et vihma sadas aeg ajalt ja meie bussi kojamehed polnud just need kõige paremad. Aeg ajalt käisime ka bensiinijaamades esiklaasi pesemas satikatest, et miskitki aknast välja näha:)
Hervey Beachile taas siis õhtul jõudes parkisime end vist taas valesti, sest keegi koputas kõvasti meie bussile ja kuulsime et kõrvalt bussid sõitsid ära, aga meie ei teinud sellest väljagi ja magasime rahulikult seal hommikuni välja. Öösel sadas kõvasti, õnneks hommikul saime veidi päikest võtta ja end rannas olevas tualeti dussiruumis ka ära kasida, sest plaan oli sõita õhtuks Byronisse ja üllatada oma kohalolekuga Bradleyt, kes tegelikult arvas meid kohata alles järgmisel päeval, et siis laupäeval.
Ja üllatus oli talle suur, kahjuks ei suutnud meie teda oma plaaniga üllatada, sest millegipärast saabus ta sel õhtul varem koju, kui tavaliselt, nii et meie plaan A ei läinud läbi:))
Laupäeval siis viisime oma camperi Brisbane ära (läbisõitu kokku siis 358150km, nii et üle 3000km läbisime) ja tegime taas vanas kohas väga hea caesari salati suitsulõhega ja nautsime külma valget veini, mis maitses väga hästi peale eelmist õhtut:))
Nüüd siis juba 5ndat päeva Byronis ja siin muudkui sajab...mingi tsüklon vist siin lähedal kimbutamas. Sel neljapäeval on algamas 20.juubelit pidav bluesifestival, äkki õnnestub ka sinna minna, kuigi pilet suht kallis.
Eks näis mis siin edasi saab...