teisipäev, 6. jaanuar 2009

29.-30.detsember - Bali (Kuta)

Alustasime paeva louna paiku, kaisime soomas ja kuna meie hotelli asub ookeanist vaid 500m kaugusel, siis jalutasime sinna mooda rannajoont ja Reena meenutas milline see koik nagi valja 3 aastat tagasi, kui ta esimest korda siin oli - puhas liiv, tyhi rannariba -nyyd hotelle, poode, pubisid tais. Kuna ilm pilves siis paikesevotmist ette ei votnud, palju oli surfareid (Bali nende paradiis, eriti laane rannik veel), aga ega siin Balil muud teha pole kui shopata, pidutseda, surfata - yhesonaga fun!
Kaisime ka malestusmargi juures, mis siis baari asemel, mis 2002a ohku lasti, sellel tanaval asub ka MBarGo, mida plaan kylastada, ning esimesed olled tegime DoubleD-s ja kui ymber ringi joid koik vaikseid Bintange (kohalik olu ja tahendab tahte), siis meie tegime ikka suured, mis neist vaikestest ikka libistada:)
Ohtul laksime valja Deja Vu-sse, kui plaan oli hotelli poole minema hakata, tuli tavest paks vihm alla, mis uputas koik teed ning roomsalt kasikaes Reenaga sammud mooda ookeani aart hotelli poole seadsime, vahva oli!

Kuna eelmine ohtu olime valja vaadanud lyhikesed teksaseelikud:), siis otsustasime minna need ara osta (moni kindlasti nyyd ei jata mainimata, et Mari ja seelikuga:)) Taas jalutasime piki ookeani aart ja nautisime kuidas surfarid lainetega mollasid, lahe...taas pakutakse rannas kogu aeg manikyyri-pedikyyri, massaazi, jube tyytud:( Ilm taas kehv ja kaugelt olid lahenemas ka vihmapilved ja nii tuligi meil yks hetk rannaliivalt pytsi karata ja McDonaldsi alla vihma varju minna ja siin ei sama ju niisama tilk-tolk, vaid ikka korralikult:) Rannas istudes tutvusime yhe kohaliku surfariga, kes tutvustas Reenale yhte kitarristi ja nii me kahe kohaliku tyybiga laua taga yhinesime ja vestlesime (nimedeks Edwin ja Judi), molemad 150cm pikad, tumedad, te voite siis seda kaunist vaatepilti ette kujutada nyyd:) Nad kysisid et mis meil aastavahetusel plaanis ja kuna midagi erilist polnud, siis nad kutsusid meid Gili saarele (Trawangan) uut aastat vastu votma (siit Balilt siis 4 tundi praamiga, 1 tund bussiga ja 30min vaikse paadiga). Olime nous nendega liituma, me muidugi ei teadnud mis neil plaanis on:) aga meie lihtsalt kasutasime neid ara kui kohalikke. Ohtul vedasid nad meid motikatega ringi ja pidutsesime reggae baaris Apache, kus tantsuporandaks liiv, vaga lahe oli ning kuna see koht pandi mingi hetk kinni laksime edasi MBarGo-sse, kus oli palju turiste ja vaga hea musa, seal siis rokkisime kella 5ni hommikul ning kuna buss pidi meid hotelli juurest kell 6 peale votma, siis oli meil tund aega jaanud, et asjad pakkida ja reisiks valmis olla:) Suured seljakotid jatsime hotelli ja samuti tegime check outi kuna plaan tagasi tulla Balile alles 4 jaanuar.

1 kommentaar:

Bali Hotel ütles ...

Refreshing and get relax during holiday might re-energize your mind and soul. Take a few days for Bali holidays and stay away from daily routines. There are huge discounts for most of Bali hotels and Bali villas during normal periods. Check special offers for Bali accommodation now.