laupäev, 8. november 2008

05.november

12 tundi saigi magatud. Pikk puhkus ju:) Kuna hommikuks miskit syya polnud alustasime paeva ollega, mida eelmine ohtu ei joudnud arta juua:) Votsime oma hostlei eest kohaliku linnabussi ja soitsime sellega sihtseeingule. Bussipilet maksis 7 bahti (1 baht vordub 0,3673 krooni). Alustasime Golden Mountist, ymber mae olid igasugu pudi-padi kaupa ja vaike no lobustuspargi toaline vark ja mae otsas siis tempel. Kui olime omapai veel ringi tuterdanud liitus meiega yks kohalik, kes nagi et ah-haa neiud hadas ja soovitas meile T.A.T (tourist information) ja pyydis kinni ka yhe tuk-tuki (kolme rattaline inimeste veoks moeldud mootorrattaline:)), kes meid siis mingi aeg vedas (riiklikult tasustatav tuk-tuk kui meid mingil kindlal territooriumil meid soidutab). Meie pidime talle talle vedamise eest lopuks maskma ainult 20 bahti. T.A.Tis oli palju meiesuguseid st turiste, kes siis infot kysisid ja midagi huvitavat Tais soovivad teha. Meie pakkumiseks sai alates homsest siis Thonburi, Ratchaburi, Ayuthaya ja Pohja-Tais olev Chiang Mai, kus siis dzungli kylastamine (ps. alustasime kas malaaria tablettide votmist, hetkel korvalnahud puuduvad:)) Kokku oobimised ja sook ja atraktsioonida 10 000 bahti nakku. Loodame vaga et petta ei saanud, Reena kauples hinna 10 000 kohalikule muidu esialgne 13 600 kohalikku ja kuna me ka eestlased siis saime sellise hinna mida Reena kysis. Reena kysis ka Birma kohta, seda reisi hetkel ei soovitatud, aga Reenal tahtmine vaga suur, eks veel vaata seda. Meile vormistati koik vastavad piletid ja sissepaasu piletid et ise mei ei pea rohkem millegi yle muretsema. Siis istusime taas oma tuk-tukki ja liikusime edasi. Kaisime Wat Bencamabophit templis, Lucky Buddha juures, siis palusime end sooma viia, meid viidi joe aarde, kus tegime paeva esimese soogi. Aeg-ajalt pdime tuk-tuki venna palvel astuma labi paarist erinevast kauplusest, et ta saaks bensiini kuponge. Tema heaks ka seda tegime. Yks neid oli ylikonna kauplus, kus vois ka homseks saada ylikonna kui Reena mainis et sorry me soidame homme ara, vot sellised "vahvad ratsepad", teine oli juveelide pood, kus meie no giidiks oli mees kes teadis vaga hasti kus Eesti asub ja meie riik pandi ka kuhugi kirja, et oleme seda poodi kylastanud. Kahjuks jaime hiljaks Wat PhraKaew ja Grand Palace kylastamisega, kuna kell oli juba 3 labi ja lubasime endile et kindlasti kylastame need enne Taist ara minekut. Nende juures ka meie tuk-tuki mehe reis loppes. Tagasi teel kaardi jargi leidsime tanava, kus oli vaga palju turiste ja kaubeldi koigega, isegi juhiload oleks saanud ja teisel tanaval oli palju eheta ja abiellujate poode. Lopuks peale infoputka kylastamist saime ka teada, kust laheb meie buss, et tagasi oma hosteli saada, onneks leidsime pimedas ka oige koha kust valja astuda, Reena on vaga hea orienteeruja. Ja onneks saime ka samas hoterllis taas toa, seekord kyll ilma sooja veeta ja konditsioneerita aga palju meile ikka vaja on:) Nyyd siis moned sonumid ka teele saadetud, kylma vee all end karastatud (kulub ara kui valjas yle 35 kraadi) ja tuleb end magama sattida kuna kell 0645 ootab meid buss, mis meid loodame vaga ponevale tuurile viib :) Head ood!