kolmapäev, 12. november 2008

12 november - Chiang Mai

Hommikusoogiks pakuti meile 2 muna, 2 rostitud saia, dzemm, mahl ja tee-kas sellist tai hommiksooki me siis palusime?:)) Aga hea oli ka see paeva alustuseks. Kell 0930 oli meil buss jarel, et kylastada kohalikku turgu, kus tutvustati meile erinevaid juurvilju ja maitsetaimi. Bussis olles pidime valitud menyyst tegema 6 erineva toidu vahele oma valiku ja valima 1 sobiva, selle jargi pandi siis menyy kokku ja mindi neid turult kokku ostma. Valisime Reenaga erinevad toidud, et saaksime kummagi omi proovida ja valik oli hea, mitte et me oleksime pidanud siin Tai toidus pettuma, see on ylihea, Reena soob muidugi vyrtsikamat kui mina. Meid oli grupis kokku 15, kohale joudes panime endile polled ette ja toidu valmistamine vois alata. Moned valikud meie toitudest (kokku sai neid meil kahepeale siis 12 erinevat rooga) - Pad Tahi, Tom Yam supp, kana satay, spring rolls, green curry, kypsetatud banaanid jnejne..Meie soomaaeg loppes kell 1730:) Aga kogused olid vaikesed ja vahe toitude vahel ka, et taitsa talutav:) Igayks sai siis oma valitud rooga ise hakkida ja kypsetada..tai toi valmib ikka suht kiirelt, ei mingit ootamist...
Hotelli tagasi joudes pidime siis otsustama, et mis edasi saab meie reisist, kuna peagi lopeb Tai viisa siis vaja edasi liikuda, nyyd vaja selgitada kust tapselt piirilt saame Laose viisa, edasi plaan minna Vietnam ja Kambodia, eks nais kuidas tegelikult laheb.
Tana Chiang Mais (kogu Tais) Kratong Festival (mis tahendab siis pyhendus joele (veele), andeks andmine ja tanamine), igalpool on kyynlad, neid lastakse ohupallidega taevasse, lastakse erinevaid rakette (jube larm sellest) ja pidulik rongkaik on sydaool. Rahvast on palju, koik roomsas tujus ja pidutujus.
Nyyd siis taas lopetan siit, et Reenaga edasine reisiplaan labi arutada.
Kallid ja musid koigile:))

Anonüümne ütles ...

Nüüd siis täiendusid lõpuks ka teie kokandusoskused. Oligi juba mulgikapsast ja hernesupist, mis te kogu aeg pakute üleküllus:)
Igatahes tunnen teist mõlemast jube puudust, aga samas on hea meel, et saate teha, mida hing ihaldab. Andke ikka endast märku ja ärge jätke midagi tegemata, mida mina teeks (mitte et seda palju oleks):) KG

Vaprad olete seal. Ja pange ikka pilte kaa, kui saate! :) Guud lakk edasiseks reisiks! Bipu