kolmapäev, 26. november 2008

24. november

Hommikul arvasime, et rendime rolleri ja laheme siis ymbrust kaema. Kahjuks koik automaat kaikudega rollerid olid valja antud ja kuna Reenale lubasin, et soidan (Loe: proovin soita) siis leidsime koha kus kaiguvahetusega rollereid renditi. Kui olin lepingule alla kirjutanud, et kogu vastutus mul kui rentijal, siis kiivrit pahe pannes otsustasin siis proovida (enne oli muidugi mulle ka ette naidatud, et kuda see asjandus yldse tootab). Kahjuks ei saanud ma selle soiduriista kasitlemisega hakkama. No kohe yldse mitte. Ja kui ma oleks pidanud veel Reena enda taha istuma panema, siis ma arvasin et ei, seekord mitte, enne peaks seda asjandust kusagil pollupaal proovima. Reena sai muidugi naerda koht koverasja parast mu kallal nokkida. Aga pidime siis ikkagi vastu Reena tahtmist rentima jalgrattad taas, et linnast veidi valja soita. Ma suutsin muidugi valida ratta, millel kaiguvahetus polnud just koige tervem, aga ringi vahetama ka ei lainud. Igal sammul siin kysitakse raha, ykskoik kas midagi yldse vaatamisvaarset on voi mitte. Sellks on 10000 kohalikku (veidi rohkem kui 1 USD, 1USD vordub 8500 kohalikku). Nii et me nyyd Reenaga siin naljatleme, et kui keegi kysib kuidas teie nimed on, siis enne kui yldse midagi vastama kysime: “ten thousand”:)
Koju joudes rattareisilt, laksime tsehhi poistega pubisse. 3 poisist raakis ainult yks inglise keelt, ja nii siis teisele 2 tolgiti, aga saime koik hakkama. Mangisime ka piljardit, kahjuks eesti naised seekord jaid tsehhi poistele alla, aga mitte vaga suurelt. Ja nyyd tuleb reisi parim kysimus, see tyyp kes veidi paar sona raakis kysis siis minu kaest, et tal yks vaike kysimus mulle: “are you lesbians”? Et see kes koige paremini inglise keelt raakis, tahtis teada:))..ja me saime niimoodi naerda, et silmad marjad. Et kui kaks naist koos reisivad, et kas nad peaksid siis kohe lesbid olema. Tegime siis selgitustood, et kes me omavahel siis oigupoolest oleme. Aga vahva vahejuhtum oli:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hei-hei!
Kas teil ei tulnud Reenaga pähe küsida poistelt nende orientatsiooni? ...et nad ju lausa kolmekesi????
Igatahes on imetore teie reisimemuaare nii tihedalt lugeda saada:) Ja kohati saan kohe kõva häälega naerda... nagu oleksin ise teiega samas seikluses:)
Kallistan,
KLB