teisipäev, 9. detsember 2008

TANAV

MARI SILLAL

KYLA. SELLISTES "JAHTMAJAKESTES" INIMESED ELEVAD

JA NII TAVAARI VEDADA ON NOHU...

Otsustasime ikkagi taas motorrattad votta koos juhiga ja vaikse tuuri teha. Kui olime saanud paarsada meetrit soita tuli selline padukas, et olime marjad nagu kassipojad, aga me ei andnud alla vaid jatkasime oma tuuri, sest me pole ju mingid allaandjad:) ja ekstreemi peab ju ka olema. Mingi hetk hakkas ikka paris jahe ja Reenal olid jalad tossude sees juba marjad..onneks moni hetk jai ka vihm jarele ja saime ilusti oma tuuri lopetatud.
Ah ja, Reenal siin juba vist nadal kui mitte kauem nohu ja ta otsustas apteegist leida vana head Vietnami salvi, kahjuks sellist ymmargust toosi viisnurgaga me ei leidnud, aga pakuti tiigrisalvi, mille siis Reena ostis. Nyyd on ta seda paar paeva endale nina peale ja nina alla maarinud, loodame et aitab. Kuna eile kylmetasin paris parajalt, siis loodan et ise nohu ega koha ei saa..hetkel enesetunne vaga hea:) Jaame vist yheks ooks veel siia linna, et omapai veel linnas ringi vaadata ja vaatamisvaarsusi pildistada.

Tana siis 09. detsember ja valjas onneks ei saja. Pyyame siis asjaliku paeva endale teha.
Votsimegi ette eile yhest kohvikust saadud jalutamistuuri kaardi ja asusime sellega siis linna avastama.Kylastasime Flag Tovverit, Imperial Cityt, erinevaid varavaid, mis ymbritsesid Imperial Cityt, BachDang tanavat, mis asub joe kaldal ja kus paljud inimesed elavad paatides. Seal tuli meie juurde ka yks noor naine 2 lapsega ja hakkas meiega juttu ajama ning tahtis vaga et me ta kodu kylastaksime, seda ka viisakusest tegime. Tema mees opetab koolis matemaatikat ja ìnglise keelt. Ostsime veel kaasa hotelli mangot ja mandariini ja veel yhte karvast puuvilja (vaga maitsev). Ohtusoogi tegime Jaapani restos, vaga namma toit, 25usd-ga saime pudel veini ja erinevaid sushisid ja muud kalarooga. Vaga vahva ohtu taas.
Homme siis siit linnast edasi Saigoni (kusagil 25tundi bussisoitu:().

HUE - IMPERIAL CITY

JAAPANI RESTORANIS

IMPERIAL CITY

LIPU TORN

MOTIKATUURILT HOTELLI POOLE

MOTIKATUURIL

RONGI TAGA. "NII VAHE" ONGI JALG- JA MOOTORRATTAID :)

EMPEROR TOMB

LAIP :)

PAGODA

YHE VAGA VANA SILLA JUURES

YKS VAGA VANA SILD

Anonüümne ütles ...

Reisisellid... no kadestamistväärt ettevõtmine ikka Teil!:)
Imelised vaated jne, kas kohapeal nendega ära ei harju, st kas on teil ikk uudsust veel.)?
Mar tahtsin küsida, kas Sule koduigatsust ka on juba peale tulnud?
kalli Teile sinna kugele..
ruth

Anonüümne ütles ...

Hei!

Need karvased õhtusöögid paistavad litšid olevat! Need on eestis juba suht maitsvad, mis siis veel värsketest originaalidest rääkida, nämmmmm :)))))

Mõnus on teie pilte vaadata - elust ja rõõmust pakatavad! :))

terviseid teile sinna kaugele maale,
jana

Mann ja Reena ütles ...

need ei ole litsid..litsisid me oleme soonud..need pildid veel yles panemata..kui me teada saame mis need karvased on anname teada:)